Najczęściej pozyskiwanie klientów zleca się zewnętrznej firmie, która kreuje masę połączeń telefonicznych i w ten sposób zdobywa dane klientów, którzy są zainteresowani konkretnymi usługami. Lead to jeszcze nie sprzedaż, niemniej jednak odpowiedni początek. Specjaliści mówią, że przekucie 10% leadów na transakcje sprzeda żowe to na prawdę dużo, dlatego warto zainwestować we współpracę z konkretnym call center, którego pracownicy pozyskają stosownie dużo leadów. Za współpracę z zewnętrzą firmą musisz zapłacić. Ceny za pozyskiwanie leadów są bardzo różne. Nie masz też żadnej pewności jak bardzo zainteresowani są ludzie, do których kontakt otrzymałeś. Jak mówią praktycy, znakomita większość z nich nie skorzysta z oferty, niemniej jednak pozyskiwanie leadów to i tak skuteczny sposób na generowanie sprzedaży. Zwykle za jednego leada powinieneś zapłacić między 20 a nawet 350 zł. Na cenę wpływ ma kilka czynników, głównym jest produkt, który oferujesz. Jeśli to coś, co łatwo się sprzedaje, leady będą tanie. W sytuacji towarów luksusowych jeden lead kosztuje znacznie więcej.
Polecana strona: telemarketing.
0 komentarze:
Prześlij komentarz